Ako si hľadať v živote dobrú prácu. 7 princípov novej práce. Ako si vytvoriť prácu, ktorá bude zmysluplná, užitočná, radostná a človeka uživí?

štvrtok 16. mája 2024 od 17.00 do 19.00 h v Mediahause v Nitre na 1. poschodí

Prednášateľ: Tomáš Hajzler, Peoplecomm Praha

Vstupné 10 €
Miesto konania: Mediahaus Nitra, Fraňa Mojtu 12, Nitra, zasadačka 1. pochodie. Kapacita: 60 miest

Bližšie informácie: Alena Paľová, 0905 562 910, palova@antre.sk
Zuzana Gališinová 0904 301 410, galisinova@antre.sk

Prihláška účastníka na diskusiu 18. júna 2013 o 17.30 h

Vyplňte prosím nižšie uvedené údaje, aby sme vás mohli spätne kontaktovať a informovať:

Prečo organizujeme diskusný klub

04.06.2013 08:29

Diskusia k prednáške Tomáša Hajzlera "Peniaze alebo život!?" a k 7 princípom slobodného života v práci

Kedy: utorok, prípadne iný deň

Čas: od 17.30 do 19.30 h

Miesto: Bratislava - Pizzeria Carla v objekte Carefour v Petržalke 
(blízko hlavného vchodu, vpravo vedľa predajne NAY elektrodom, tam sa už nájdeme, reštaurácia nie je veľká, prípadne sa spýtate čašníka na stôl pre ANTRE)

Adresa: Panónska cesta 3497/16, OC Danubia - Carefour, Bratislava - Petržalka (mapa)

 

Prečo organizujeme diskusiu k prednáške?

Niektorí z vás, účastníkov prednášky, mi písali, že bolo počas prednášky s Tomášom málo času na diskusiu. S Tomášom sa nemôžeme stretávať tak často, ale poďme sa stretnúť my a pokračovať v diskusii. Poďme sa podeliť o svoje názory, pocity z prednášky a inšpirovať navzájom jeden druhého rozprávaním o svojom hľadaní "dúlku" a svojej snahe živiť sa tým, čo máme radi. Poznám to z vlastnej skúsenosti, že po kurze Tomáša Hajzlera "Sloboda v práci" pred pol rokom som sa nemala s kým o tom rozprávať, v mojom okolí neboli ľudia, ktorí by čítali jeho knihy a vôbec nezdieľali moje nadšenie a neboli mi oporou. Skôr som sa stretávala s prekážkami a dávaním najavo, že to o čom rozprávam je ilúzia a že som asi trochu mimo reality. Chýbala mi možnosť stretávať sa s niekým, kto zdieľa podobné hodnoty a s kým sa môžem poradiť ako napredovať, čo riešiť, vymeniť si pozitívne skúsenosti, aby prvotné nadšenie z prednášky nevyprchalo a premenilo sa na skutky. Potom som začala pátrať po internete a natrafila som na aktivity Matúša Kováčika a stretnutia Slobody v práci. Na ich diskusii sa mi veľmi páčilo a rozhodla som sa po prednáške Tomáša Hajzlera zorganizovať podobné stretnutie a je to úžasné, keď stretnete ľudí, ktorí riešia to isté, majú podobné ciele a môžu si navzájom aj pomôcť alebo sa len inšpirovať. Z prvých stretnutí máme veľmi dobrý pocit, nabíja nás to energiou v tomto snažení neprestávať.

Takto to vyzeralo na stretnutí 3. júna  https://www.peniaze-alebo-zivot.sk/products/diskusny-klub/

a takto na stretnutí 18. júna

 

O čom?

Myslím si, že tému nie je potrebné presne vymedzovať, budeme sa rozprávať o tom čo nás všetkých akurát trápi, čo chceme, čo riešime, môžeme jeden druhému dávať cennú spätnú väzbu na to čo vidíme v druhom ako talent, či silné stránky. Tí druhí to totiž často vidia hneď, po čom my pátrame celé roky. :-) Budeme sa baviť o našich "dúlkoch" a ako sa nám v nich darí napredovať a čo nás práve trápi aj čo sa nám podarilo.

Kto?

Diskusia je prednostne určená účastníkom prednášky "Peniaze alebo život" a ľuďom, ktorí čítajú knihu "Peníze nebo život". Aby tá diskusia mala spád a bolo to bezpečné prostredie komunikácie pre každého, budeme to ja spolu s Peťom Kuklišom, lektorom nenásilnej komunikácie, facilitovať, teda usmerňovať formu diskusie a strážiť pohodu účastníkov. 

Kedy?

Stretnutia budeme organizovať pravidelne aspoň 2 krát mesačne, postupne nájdeme termín a čas, ktorý sa hodí väčšine. Prípadne urobíme viacero stretnutí. To uvidíme časom a podľa záujmu i úžitku stretnutí. Budeme tam od 17.30, ale oficiálny program začneme od 18.00 h, videla som, že pre mnohých bol termín o 17.30 h dosť náročný na stihnutie aj kvôli dopravným zápcham, ktoré sú v danom čase v Bratislave najväčšie.

Kde?

Zatiaľ v Bratislave, až bude záujem, začneme sa stretávať aj v iných mestách. Našli sme zatiaľ Pizzériu Carla v obchodnom dome Carefour v Petržalke, bezproblémovo sa tam parkuje a v reštaurácii nás obslúžia chladným drinkom, kávou alebo kto je hladný dá si Pizzu.

Koľko?

Mojim úmyslom je riešiť princíp číslo 6 - Spoločenstvo, vzhľadom k tomu, že momentálne mám na vás všetkých kontakt a organizovanie je pre mňa zábavou a veľmi rada sa osobne stretávam s ľuďmi, považujem to za svoju úlohu a rada by som dala dokopy ľudí, ktorí sú podobne naladení, majú potrebu sa stretávať a chcú debatovať o tom, ako sa živiť tým, čo nás baví. A zároveň si môžeme navzájom pomáhať, zdieľať svoje novovzniknuté aktivity, "dúlky". A o všetkom, čo na stretnutí vymyslíme budeme samozrejme informovať aj Tomáša Hajzlera. Možno sa s ním spojíme cez Skype, internet budeme mať. :-) Verím, že ho prekvapíme slovenským FUN KLUBOM :-)

Vstupné na toto diskusné stretnutie je bez poplatku, pretože každý do neho vkladá seba a nikto nemá väčšie zásluhy než ostatní.

Ako?

Zaregistrujte sa prosím cez formulár vľavo, ak máte o stretnutie záujem a prídete. Stačí uviesť len meno a email. Napíšte, prosím, svoj názor, potreby. My to s Peťom dáme dokopy a pred stretnutím vás budeme ešte kontaktovať, aby ste na to nezabudli.

Pod formulárom je priestor na diskusiu, takže môžeme o téme aj tu diskutovať.

 

Teším sa na stretnutie s Vami

Alena Paľová 

0905 562 911

palova@antre.sk

a Peter Kukliš

0910 523 486

peter.kuklis@gmail.com